امام علی (ع): ای مردم بدانید که تکمیل شدن و کمال دین شما در یادگیری علم دینی و الهی و عمل به آن است. بدانید یادگیری علم دینی بر شما از بدست آوردن و تحصیل مال لازم تر است زیرا مال و روزی از جانب خدا میان شما تقسیم و تضمین گشته ولی علم دینی نزد اهلش نگه داشته شده و شما مامورید که آن را از اهلش طلب نمایید پس جویای آن باشید.اصول کافی جلد 1 صفحۀ 35



داستان یک دانش بنیان

💠 بسم الله💠

نشست «داستان یک دانش بنیان»

پیرامون قواعد حاکم بر اقتصاد دانش بنیان

و تجربه نگاری مجموعه «بهیار صنعت سپاهان»

 

💠با ارائه مهندس نوید نجات بخش (مدیر عامل)💠

💠و حجت الاسلام امیر نجات بخش💠

----------

با امید دادن کار تمام نمی‌شود. گاهی افراد امیدوار می‌شوند و به راه می‌افتند اما انتظار برخی سختی ها را ندارند و نحوه مواجهه آنها را نمی‌دانند. گاهی با فکر کردن و تنفس در فضای حال خود و محاسبه موانع رمقی برای حرکت به سمت آرمان ها و اهداف برایشان نمی‌ماند. 


راه حل این است که امید و افق ها و آرمان ها را در قالب یک صحنه و داستان واقعی ببینیم. تا در عین فهم عینی از سختی ها و مشکلات، زیبایی های چشیدنی این مسیر را درک کنیم. برای مثال محبت و سختی های رابطه عمیق مادرانه، برای کسی که نچشیده را، تنها در قالب یک داستان با صحنه های ملموس می‌توان نشان داد.

 

شرکت بهیار صنعت اصفهان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، پرتودرمانی و بیوتکنولوژی کشور است. که گام‌های بزرگی را در شرایط فشارهای داخلی و خارجی برداشته است. این شرکت چهارمین تولید کننده دستگاه شتاب‌دهنده خطی(پرتودرمانی سرطان) در جهان است. دستگاه ایکس ری کانتینری را بومی سازه کرده و در حال حاضر بیش از ۱۸۰ پروژه من جمله طراحی و ساخت جت ۸ نفره را در دست انجام دارد. 

 

باور مدیر این شرکت مهندس نوید جهانبخش به همراه برادرشان حجت‌الاسلام امیر جهانبخش در این سال‌ها همین ایده بوده که با ترسیم افق های انقلاب و بیان داستان حقیقی جنگ اقتصادی نیروی انسانی شکست ناپذیری را متناسب با واقعیت این جنگ آماده کنند و به سوی آزادی خرمشهر های امروز حرکت دهند.

 

در این نشست با بهره مندی از حجت الاسلام امیر نجات بخش و مهندس نوید نجات بخش درضمن بیان داستان این شرکت دانش بنیان در رقابت جهانی به عوامل حقیقی موفقیت، موانع موجود، آرمان های بزرگ و زیبایی های جهاد اقتصادی صنایع دانش بنیان می پردازیم.

 

مشتاقانه منتظر حضور گرمتان هستيم. 

 

زمان: جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 15 الی 17